Select Page

V soboto, 2. 3., smo se v okviru krožka Trajnostno po Sloveniji opravili na nov izlet. Tokrat smo obiskali Maribor.

Pot smo začeli ob 6.50 v Postojni. V Ljubljani smo nato presedli na hitri vlak za Maribor (ICS), kamor smo prispeli ob 9.55. Prva točka ogleda je bila Piramida, zelo razgleden hribček nad mestom. Od tam smo lahko videli vso razsežnost drugega največjega mesta v Sloveniji in nekaj njegove okolice – Pohorje, Kozjak, Dravsko dolino. Nato smo se po naravoslovni poti podali še na drugo razgledno točko, Kalvarijo. Oba vrhova sta priljubljeni izletniški točki, zato smo na poti srečali kar nekaj sprehajalcev. Pot v mesto nas je nato vodila po več kot 400 stopnicah (na srečo navzdol) ter mimo številnih vinogradov. V mestu smo se sprehodili po centru, kjer smo videli grad, stolnico, mestno hišo, narodno gledališče, sramotilni steber in še kaj. Za konec smo se sprehodili še po novo urejenem nabrežju Drave, kjer smo naredili obvezno fotografijo pred najstarejšo trto na svetu. Tu smo se sprehodili tudi mimo sinagoge in čez novi most čez Dravo. Iz Maribora smo odšli ob 15.35, v Postojni smo bili že ob 19.05.

Tokratna ugotovitev glede prevoza z vlakom je, da te vlak, kljub manjši zamudi, počaka 😊 Tak primer smo imeli zjutraj, ko je vlak iz Postojne imel zamudo nekaj minut.  Na postajo v Ljubljano smo prišli ob 8.00, ko bi naj vlak za Maribor že odšel. Sprevodnica je povedala, da se sprevodniki med sabo pokličejo in če zamuda ni velika, povezovalni vlak počaka. Dobro pa je tudi, da sprevodniku poveš, da si vezan na drugi vlak.

Spomladi gremo ponovno na izlet. Kam točno, še ne vemo, vemo pa, da bo z vlakom 😊 Ker vlak je super!

Udeleženci izleta Anja, Neja, Matevž, Nastja, Anesa in profesorice Cvetka B., Maja T. in Danijela H.